söndag 26 juni 2011

Hund och flamingo

Hej nu har jag virkat två amiguriumisar från Mias andra bok, det blev en flamingo och en hund.
Jag gav bort dom till en kompis i födelsedags present, det var menigen att jag bara skulle ge henne hunden men sen fick jag så fina presenter av henne så hon fick flamingon också så nu har ag gjort en till lika dan.

Min kompis döpte flamingon till Flamsiga Fiona. Hunden vet jag inte om hon döpte den.

Flamingo 1:
Namn: Flamsiga Fiona
Gjord: Vår/Sommaren 2011
Vänner: hunden
Intressen: vet ej

Flamingo 2:
Namn: Jag har facktist inte kommit på något namn, har någon nått förslag?
Gjord: sommaren 2011
vänner: mest tror jag Luma för båda är ju killar
inressen: lita allt möjligt

Hunden:
Namn: har inget tror jag
gjord: Vår/Sommaren
Vänner: Flamsiga fiona
Intressen: vet ej

Det blev ett långt inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar