torsdag 8 september 2011

Get mössa

Det här är Trixie


4/9 var det akalladagen, 4h var med och hade ponny varv och café. Dom på 4h tyckte att jag skulle virka två get mössor till våra två getter på 4h Trixie och Olga. Så jag och min kommpis gick runt och sålde godis med getterna, alla vi mötte tyckte mössorna var fina. Olga fick en orange mössa med gul kant, och Trixie fick en lila mössa med gul kant, Trixie har också en lila liten vagn som min kompis och jag målade i vintras så mössan och vagnen matchade (Bild kommer på vagnen). (Fler bilder kommer på mössorna) Jag tror jag är bland dom första som  har virkat get mössor:) Jag hittade inge mönster på get mössa så jag fick hitta på ett eget mönster :)
Det ser ut som två döskallar, fast de e mössorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar